jag har tråkigt...

så jag slänger in en sån här =D

KÄRLEK
Är du kär just nu? - kanske
Har du någon kille just nu? - nej
Har du dumpat någon? - nej
Har någon dumpat dej? - ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nej
Vem kysste du senast? - hm.. robert.
Vem kramade du senast? - saga tror jag.
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - eh nej? samma som att man frågar om det är ok att döda?


SKOLA

Är du duktig i skolan? - ja om jag ger mitt allt
Har du bra betyg? - ja rätt så
Har du fått göra om ett prov någongång? - ja a)
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ja!
Sköter du dej i skolan? - nja! ska bli bättre!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja
Haft mobilen på lektionstid? - yesbox
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej!

FAMILJ

Hur många är ni i din familj? - 5st
bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - ja
Trivs hemma? - ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat familjen? - ja
Har skrikit och slagit din mamma? - det förstnämnda, men aldrig rört min mamma.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - ja a)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? ja (a)
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja.

VÄNNER
Du har vänner? - ja
Du brukar vara med? - just nu , mina favvotjejer v)
Vem/vilka var du med sist? - saga & nora :)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja!
Är det okej att ha kill-kompisar? - jao! :)
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja v)
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - aldrig. inte ens om dom bad mig.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ja. men inget jag ångrar.

FJORTIS
Du sminkar dej varje dag? - nej, nästan aldrig.
Putar med läpparna på kort? - flumbilder!
Tar kort på dina bröst? - nej
Använder foundation på läpparna? - nej
Super dej packad varje helg? - nej!
Du har kysst en tjej? - ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar håret ibland.
Ditt hår e knallblont? - nej. så långt blont man kan komma.


ALKOHOL
Har druckit alkohol? - ja
När drack du alkohol senast? - helgen.
Vem bjöd dej på alkohol? - saga?
Vad var det för sorts alkohol? - cider & vodka.
Brukar du dricka alkohol? - ibland.
Har du druckit öl? - ja
Tycker du om öl? - nej!
Har du varit full? - nej.

KRIMINELLT
Ange tre saker du snott? - örhängen, smink och block.
Är det okej att vara kriminell? - nej.
Vill du bli kriminell? - nej.
Varför gör du sånt här? - ehm vad?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - allt.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - haha nej x)
Har du suttit i fängelset? - nej
Vill du hamna i fängelset? - klart, min största dröm?

DÅLIGA TIDER
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - idag.
När grät du senast? - söndags
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - ja
Du har slagit ner någon? - kanske
Du har skadat någon med flit? - ja
Har du nångång viljat döda någon? - ja! x)
Vem bråkade du senast med? - ehab.
Du har blivit våldtagen? - nej

ÖVRIGT
Motto? - där finns två sorters människor, dom som går utan att säga hejdå och dom som säger hejdå men inte går.
Film? - måånga.
Musikgenre? -  typ all,
Lyssnade senast på? - jay-z ft alicia keys - empire states of mind
Var det här kul? - ja när man har tråkigt ;)

2009-10-28 @ 09:27:22 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0