jag bryr mig inte om engelskaprovet.

som sagt stanna kvar i skolan idag. gissa tills vad? haha jag och dennis stanna till halv nio xD sen skiljdes vi åt. han till tåget och jag till netto. tack alla för en sjukt rolig daag (: kom hem, satte mig direkt på msn haha xD borde egentligen plugga tilll engelskaprovet. men jag orkar inte jag bryr mig inte, för just nu är jag så lycklig så , nothing can bring me down. men ska snart plugga lite. imon efter skolan blir det då tandläkaren, tyvärr blir det inte film med saga :/ utan deet blir att vi sticker in till hässleholm och shoppar lite, eftersom fick reda på idag att vi ska ta skolfoto på fredag -.- åh -.- sen imon kväll blir det att skriva klart kemin, sen fixa ansiktet och håret (:


happyhappyhappy! :)
2009-10-07 @ 21:41:10 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0