igååårrr..

nu ska jag skriva om igår :)

vaknade då vid åtta, fixade mig och sånt , mötte araben och svennen på stationen, vi tog tåget 11.42. det var en sjuk resa kan jag säg XD noras skor gick i sönder och hon försökte laga dom , men fy fan säger resultatet blev inte fint xD ( bild kommer snart) sen hoppa vi av då, blev paj på mcdonalds, sen in till stan, köpte en svart lång kofta sen så tog vi bussen till väla, blev lite hmm snack där hur vi skulle ta oss dit xD hahaha. sen på bussen, damn, fy fan vad vi skratta och snacka om dampa. kom fram, gick och käka. gick runt i affärer hittade även en tjocktröja typ :) sen blev det glass på tasty house mums!!!!!!!!! sen skulle vi ta bussen till knutan för att saga skulle hinna hem, så hann vi inte äta upp vår glass, så vi var tvugna att ta med den till bussen, men vad händer då, jo regnet öser ner och vi får stå ute i regnet och vänta på bussen. sen kom bussen. hela vägen gick åt att vi diskutera om vi skulle hinna med tåget eller inte. haha , sen fy fan vad vi runa till tåget, så när vi kom ner så såg vi tåget. saga och nora hoppa på direkt eftersom dom har jojo kort, själv visste jag inte vart jag skulle ta vägen, ( hade inte köpt biljett ju ) så nora drog in mig till tåget. så sa jag att vi skulle gå till andra sidan av tåget för att då skulle jag vinna tid , eftersom jag trodde han som tog biljetterna skulle komma där vi stod. men så när vi kom till andra sidan så kom den jävla gubben . ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH -.- haha ;P fy fan vad vi dampa på vägen hem , fy fan vad kul vi hade. sen i perstorp skiljdes vi åt. vi hade en sjukt rolig dag, tack :D HAHA LOVE YOU! <3






detta blev inhandlat igår, nöjd med mitt köp :)


haha nora är som hon är, FJORTIIIS ;) <3


haha sexi mama inne på lagerhaus ;) <3
2009-10-27 @ 12:55:17 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0