hejsan alla cpbarn! :)

åh ännu en dag jag är jätte besviken på mig själv. det blev typ inget plugg alls. ska läsa ut en bok till på onsdag och har 300 sidor kvar :( och världens svåraste fysik prov på tisdag och har inte ens öppnat boken. JAG VILL HA LOV! NUNUNUNU!!!!!!!! åh jag och mina tre girls ( saga , angella & nora ) ska ha så kul , har planerat massa :) <3 gästerna kom då. försökte plugga men blev mest att man lyssna på dom. fick även reda på att det finns några tjejer som ser upp till mig och hur jag klär mig. som försöker klä sig som mig för dom tycker jag klär mig snyggt och alltid följer modet :) hiihi mkt glad! man behöver inte vara smal och svensk för att få fina kommentarer ;) imorgon blir det skola i prp, skönt. men bara med halva klassen :( för mig blir det bara 3 timmar fysik för efter maten tar jag tåget till tandläkaren i kstad :) sen när jag kommer hem ska jag plugga sönder ( säger det rätt ofta ) haha :P
men men nu ska jag gå och fortsätta läsa min fucking engelskaboken.

GODNATT!!!
2009-10-18 @ 23:25:34 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0