godnatt.

idag vid kvart i fyra kom då nora och angella. vi satt ute och pratade och hade riktigt kul. sen stack vi till netto sen hem. när jag kom hem sov jag, titta tv och gjorde lite kemi. inte riktigt klar men gör klart det i skolan snabbt imon. skönt att gå och lägga sig utan att tänka på något eller vara stressad. har gjort så jävla dåligt ifrån mig i skolan alltså. måste skärpa mig. behöver verkligen lov. sova ut och sen komma tillbaka som en ny person. imorgon börjar jag även min diet. många kommer säga, nej men varför ska du göra det och blabla och vissa kommer säg " hah, du kommer aldrig lyckats" men vet ni vad jag kommer lyckas. och ni vet alla mkt väl varför. jag ska inte svälta ihjäl mig. det är bara patetiskt. jag ska äta mindre, nyttigare och träna mer. det är för mitt eget bästa och för mina vänners bästa. nu ska jag sova, puss och godnatt!
2009-10-22 @ 23:22:55 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: K' ☼

klart som fan du kommer lyckas, men kom ihåg att aldrig hoppa över någon måltid, minst 4 måltider pr dag chall! ;D <3

skippa frullen om du vill xd hahahahha det gör jag. även fast jag inte har någon diet x) ^^

2009-10-23 @ 06:35:46
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0