godmorgon..

gott folk!.. vaknade för ett tag sen. har bara suttit vid min data och skrivit. skrivit av mig.. skönt som fan.. iaf.. snart ska jag ner och stäada -.- sen ikväll ska ridchard ha födelsedagsfest, så här kommer vara nästan 2o st 11 åringar killar. kuull ju... sen fotboll ikväll. vi hoppas robban och hans kompisar överlever idag ;) haha xD om det är någon som har lust att hitta på något så smsa eller ring :) <3

igår: vid sju tog jag på mig jogginbyxor, vantar , halsduk och jackan och drog till netto och mötte mandy :) vi stack in och köpte lite gott och sånt, sen giickk vi till ica och handla, sen gick vi i en riktigt låååååång runda, och snackade gjorde vi som bara den. sen satte vi oss vid ica, snacka med lite folk, sen drog vi hem vid lite över nio. tack för den dagen mandy! :) <3


jag tänker på dig varje sekund. <3
2009-10-10 @ 11:12:59 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0