godkväll..

jag är på dåligt humör .. stanna kvar i skolan till typ sju. blev lite plugg. kom hem, hade fått mitt comviq kort. men sen så slutade min mobil funka, min data och kamera ååhh. och jag har inte pluggat något. och jag är trött. och vi har ett stort matteprov imorgon. ush. och inga pengar på comviq kortet än. AH DAMP!

här är nr till mitt comviq kort, börjar smsa alla imon så fort jag fyllt på! : 0765606183. SMSA MIG! SÄRSKILT ALLA MINA GAMLA COMVIQ VÄNNER, JAG SAKNAR ER!!!

förresten jag har fortfarande kvar mitt telenor nr, så ni når mig bäst på det. comviq har jag mest för en extra kul sak så jag kan smsa och sånt med alla comviq :)

godnatt and wish me luck! <3


2009-10-21 @ 23:29:14 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0