god middag ?

men tjabba tjena hallå (: vaknade rätt tidigt idag. vaknade tidigt för att gå upp och fira ridchard med frukost på sängen (: sen har jag bara legat i soffan och degat. idag händer inte mycket, kanske sticker ut sen , ska försöka dra ut saga (: hihihihi (A) just nu sitter jag bara med mamma och letar efter vart jag kan börja dansa, det sprallar som fan i benen, måste dansa, så tänker satsa skit mkt på det nu (: någon som vet vart man kan börja?

igår: träffade då saga, gick och gick, snacka och snacka, fy fan vad kul vi hade. vi har helt crazy ideér som vi ska lyckas med ! (: sen stack vi till abf och träffa på killarna. blev lite känslomässigt sen när vi gick ner, men men that's life. hittade även min fin fina tröja som har varit borta ett tag. tack för att du hitta den <3. sen så träffa vi på felle, gick lite! sen stack jag hem, åt kvällsmat sen slängde mig i soffan resten av kvällen (:

fy fan , tack för denna dagen ! längesen jag skratta såhär mycket ! <333
2009-10-03 @ 13:59:08 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0