god day!

hejsvejsbejs!!! (: sitter i skolan nu. har världens tråkigaste lektion, HISTORIA!!!! aaahhhh fan vad jag hatar henne. hela klassen hatar henne. hela skolan hatar henne!!! -.- slutar riktigt tidigt idag :D halv tre!!! wiiiiiiiiiee ;D efter skolan blir det hem, plugga satan på engprovet som vi har imorgon -.- sen blir det tv med mammsen (: efter skolan ska jag nog även sticka till "vakten" och registrera mitt kort så att jag kan börja gymma!!! (: får se om jag börjar gymma denna vecka eller nästa. men ska försöka minst 3ggr i veckan!!! (a) imorgon blir det tandläkare och sen kanske filmmmys med saga :) <3

hejduuu !! ;D
2009-10-07 @ 09:37:04 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0