GLAD HALLOWEEN!

haha hela dagen blev ändrad. blev att jag stack till ica och handla till mamma. hjälpte henne att laga mat. så när ni satt och åt kommer tre läskiga typer som är gröna i ansiktet och har badrock och handuk i håret. fy fan vad jag och min mamma blev rädda!!! det visade sig att det var busarna angella, mandy & nora x) så följde jag med dom ut, vi stack till några och busade sen stod jag , angella och mandy ett tag och snacka sen hem. nu är jag hemma! har satt in bananpajen i ugnen , snart blir det min och mammas favoritserie ( arabisk ) och äta paj! efter det ska jag nog titta någon ny film jag har laddat ner :)
2009-10-31 @ 21:00:01 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0