bättre humör..

hej alla! är på bättre humör nu, har lugnat ner mig. men är trött som fan. först vill jag tacka för alla söta kommentarer jag får :) puss på er!

jaaa. hade då arabiska var lite sen. men skit chill lektion. asså min arabiskafröken är en fett skön kvinna alltså ;) HAHA ;D hade skit kul idag. sen kom hem började läsa på min engelskabok. somnade. sen prata jag och mamma jätte mkt och fick reda på jätte hemska grejor om min släkt :/ sen läste jag lite. sen somna jag igen. sen vakna jag och titta på vår favvoserie. och nu ligger jag i min säng och ska snart upp och snylta choklad från broder sen läsa ut min engelska bok. jag bryr mig inte hur många sidor jag har kvar, JAG SKA LÄSA UT DEN!

tror ni jag lyckas ? ;)

förresten, har fixat comviq kort =D kommer denna veckan, wiiiiiiiiie :D saknar alla min comviq kompisar , mina söta kineser :( <333
2009-10-20 @ 23:20:52 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: K' ☼

WOHOO !! :D <33

hahahah, "mina söta kineser!" -HAHAHA :D <3<3

2009-10-21 @ 16:51:53
URL: http://kellymenelii.blogg.se/
Postat av: Ina :D

Hahaha har saknat dig med arab :D <3

2009-10-21 @ 21:59:15
URL: http://inaatraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0