verkstadsteknik, kul? ;S

idag var det då verkstadsteknik. och så klart försover jag mig en halvtimme, så har bara 20 min på mig att fixa mig. jävlar vad stressigt det blev. det värsta var att jag inte hittade mina "arbetskläder" jävlar vad jag dampa xD HAHA XD men idag, verkstadstekniken var faktiskt kul, gjorde grillen idag. och dagen gick oehört snabbt. skönt. men nu är jag rätt trött. ska nog bara ta det lugnt, kanske pluggar något sen. tillskillnad till vissa andra, har man ju inga läxor och prov denna veckan , mohahaha ;)

nej nu har jag inget mer vettigt att skriva. byebye , hör gärna av er, om ni vill kanske träffas. för jag kommer ha tråkigt som fan idag -.-
2009-11-30 @ 17:15:21 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0