ush vad trött jag är.

är hemma från en sjukt bra dag =) kemiprovet gick an ^^ jag , ida och mandy håller på att pågå operation bli bättre i skolan ;D iaf, sen slutade vi vid kvart i tre , hem , duscha fixa mig och massa annat på knapppt 50 min =D tog tåget in med ida, emma, josse, saga och diddan =) sen skiljdes vi åt. jag och saga skulle hämta biljetterna, men vi var för tidiga^^ så vi gick runt i hässlehåla och busa. sen stack vi till bion runt sex. otroligt nog satt jenny och hennes syster bredvid oss. men så var det skummisar framför oss som lukta otroligt äckligt. så jag tog fram min goda parfym och sprutade överallt ! ;) FILMEN VAR GREAT! JAG ÄLSKADE DEN! DEN VAR SÅ JÄVLA BRA!! OH HATA SLUTET, VILL BARA ATT TREAN SKA KOMMA =( alla borde sen new moon! sen tåget hem med filurerna vid tjugo över nio.

imorgon ska jag möta saga på stationen vid halv ett,vi ska snabbt till pg öppet hus. sen hem. fixa mig och städa. saga kmr till mig imon vid 4, sen vid sex drar vi och möter pernilla och hennes kpmpisar, sen drar vi tilll. sara. där blir det förfest, med några andra muppar. sen tåget in till pgfesten! =D

puss och godnatt!
2009-11-20 @ 23:33:12 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina :D

NEW MOON ÄR BÄST :D <3

2009-11-23 @ 21:47:35
URL: http://inaatraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0