trött :/

kom hem runt kvar i fem. satte igång med pluggandet runt fem, har nt börjat skriva än, men letar info och sånt, så är faktiskt på en bra väg, men känner mig jävulskt trött. men ska nog fixa sig. Dennis har ju hjälpt mig ;) hahahaha =D får se om jag hinner titta tv ikväll , massa program jag vill se (A)

har bestämt mig att jag verkligen måste skärpa mig med skolan efter den här historia saken. ska aldrig vara sen med att göra saker. ska försöka göra klart allt minst några dagar innan. och läxor och allt! måste börja bli en ny människa ^^

nej nu måste jag fortsätta plugga :) puss!


jag saknar er, jag saknar oss, jag saknar tiderna med 9c! ♥
2009-11-10 @ 17:44:09 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0