regn. från himlen eller från mina ögon?

blev att jag titta på bring it on 4, fett rolig =) somnade runt halv ett. så sov ut typ idag.. skola idag. först franska. sen kemi, som var väldigt chill. gjorde typ ingenting.. lunch. och om 20 min har vi matte.  orkar inte lägga upp dagens outfit. orkar ingenting. hela dagen igår var skit. och idag är den sämre. ikväll ska jag nog antagligen möta världens bästa personer, nora & angella! ska bli skönt att träffa mina favoriter! ♥


krya på dig mupp! ♥


ingen av oss mår bra av det här och det vet du om . ingen av oss ler. det enda vi gör är att stirra. och antagligen mår ingen av oss bra utav detta. men jag har inte gjort ngt fel! det är du. om du vill att den denna vänskapen ska vara. så får du fan o mig göra ngt åt saken!


2009-11-13 @ 12:52:27 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0