over..

jag tror nt detta håller längre.
så jag orkar nt försöka mer än du.
kommer du ihåg vad du sa till mig?
att det kändes som du brydde dig mer än vad den andra personen gör.
och det gör jag med dig.
och jag har kämpat ensam nu i nästan två år.
så jag tror faktiskt jag ger upp.
vår vänskap kan nog inte vara så djup som den var innan.
du har gjort dina val,
och nu gör jag mina val.
du har förändrats och det gör mig nt lycklig.
jag behöver också vara lycklig.
jag tänker inte kämpa mer än du.
när du visar att du vill detta på allvar,
då börjar jag ta detta på allvar.
men just nu visar du att du har en annan i ditt liv,
så jag tänker låta dig va.
2009-11-23 @ 22:08:43 feelings. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0