lovely!

är hemma nu. muppis kom vid sju. sen giiick vi en lååång runda. och vi skrattade. och vi pratade. och vi skratta lite till. och vi prata lite till. sen skratta vi ännu mer. såhär mkt har jag inte skrattat på jäääävliggt länge. och då menar jag jävligt länge. och såhär bra har jag inte mått på ännuu läängre. fy fan. riktigt längesen. men sen ställde vi oss utanför mig och skratta och prata om allt mellan himmel och jord :) vi skiljdes åt vid nio. hem och slänga sig i soffan. nu sitter jag och julia och väntar på idol-resultatet. CALLE BÖGEN SKA UUTTTT =D

tack för idag!
detta måste göras om.
du är den som får mig att må bäst! ♥
2009-11-27 @ 22:40:18 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0