libanon..

jag saknar libanon.
jag saknar min släkt.
jag saknar min morfar som jag inte har träffat på 5 år och aldrig mer kommer träffa.
jag gråter varje dag.
för jag kunde åkt till libanon och varit med när min morfar dog,
men jag satte annat före.
något som inte betydde något.
jag saknar min mormor.
hur hon tog hand om mig hela tiden.
hennes skratt.
jag saknar min farfar och farmor.
farmor var som en bästa vän.
var det någon man skulle shoppa med,
var det min farmor.
min farfar.. han fick alltid mig på glatt humör.
han är den galnaste och mest fantastiska farfar.
jag saknar min släkt i australien som jag inte har träffat på 11 år.
jag är ledsen för att jag har inte träffat två av mina kusiner än.
jag saknar min farbror. som aldrig lät mig vara ledsen.
min farbrors fru som fortfarande behandla mig som en tioåring, på ett bra sätt.
jag saknar mina underbara mostrar.
jag saknar min morbror.
jag saknar hela jävla släkten.
för min släkt är bäst.
det finns ingen bättre.
jag saknar min pappas farbrors familj.
min pappas kusin, världens härligaste människa.
jag saknar min mammas kusin med familj.
jag saknar mina underbera nästkusiner.
som är världens bästa nästkusiner.
jag saknar mina bästa vänner där nere.
jag saknar stämningen och all glädje.
sån glädje och stämning kommer man aldrig få känna i sverige.
jag mår dåligt, för jag får inte träffa min mormor när jag vill.
jag kan inte säga till mamma, " mamma jag sover kusin idag"
det värsta är att jag har träffat dom fyra gånger i mitt liv.
nu längtar jag bara till sommaren.
så jag kan åka dit.
träffa min släkt och må bra.
njuta av allt som finns i libanon.
jag längtar tills vi skaffar lägenhet där nere.
då ska jag fan i mig jobba som en gris och tjäna pengar så att jag kan åka dit minst två gånger om året!
jag saknar min släkt och mår dåligt <3
2009-11-02 @ 21:08:28 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Vanilj

ush gumman, måste vara hemskt, kan inte ens tänka mig ett liv "utan" min släkt. Att träffa mormor så lite som jag gör vet jag redan nästan tar död på mig... Jag är glad att ni skaffar place där nere, så att du kan träffa dem oftare. <3



till sommaren.. glöm inte att packa ner moi i din resväska då.. (a) <3

2009-11-02 @ 21:59:59
URL: http://suhre.blogg.se/
Postat av: K' ☼

challe . <3

tur nu att ni har skaffat hus där nere! <3

2009-11-03 @ 10:50:38
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0