jag döör :(

åh gud. somnade vid tre igår efter att tittat på en shopaholics bekännelser och the simpsons movie. fett roliga :D vaknade vid sex och kunde knappt öppna ögonen. stressa som fan till bussen. hela dagen har varit ett helvete. HATAR VERKSTADSTEKNIK! sen så har det regnat hela dagen och vädret har varit bajs! sen så skulle vi ta tåget hem, jadå skulle vi ta ersättningsbuss! och den gick inte förrän tjugo över -.- var så trött att jagg somnade på bussen x) sen cykla hem och slänga sig på soffan. snart ska jag sätta mig med datakunskapen kanske går bättre ikväll :) sen vid nio blir det min och mammis favvoserie, sen film kanske , sen sova :)
2009-11-02 @ 17:58:02 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0