hej puddingar ;)

skoldagen var chill och gick snabbt. franskan blev det mest fjönt x) fredagsfikan. sen kemin , som gick otroligt snabbt :O sen mat. och eftersom man nt hade cykel, så fick man gå dit. men jag, sussanna och emma hade riktigt kul påväg dit! och ännu roligare påväg tillbaka, när vi hade följe med robban, dennis och åberg. FY FAN VAD VI FLABBA XD !!! HAHAHA XD bästa på länge asså. sen matte, sen klasstid, sen sluta. ASSÅ FY FAN VAD KUL VI HADE !! XD sen hem, och slänga sig på soffan med datan. nu sitter jag bara här. ska hjälpa mamma att laga mat såfort hon kommer hem, sen ska jag bara vänta på att mupp ska äta klart sen ska vi ta en kvällsrunda :) min vanliga! kommer bli en jävla massa snack! ♥
2009-11-27 @ 17:29:48 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0