godnatt :)

har tyvärr nt uppdaterat så mkt idag, eftersom jag nt har varit hemma. tog tåget 13.42, sen gick jag lite i stan och så. tog sedan bussen till väla. hittade en del. missade tyvärr bussen, så fick vänta en evighet på väla och på knutan. sen hem snabbt, äta och byta om. sen bege sig mot nico! grisen fyller år idag (igår! ) så vi fira han. av mig, saga och mandy fick han en korn planch som han älskade och fem 10 lotter som han vann 80 kr på ;) vi flippa runder och titta på en gammal skräckfilm. pappa hämtade mig vid ett och här ligger jag nu och ska sätta på lite film..

tack alla underbaringar för idag ! <3

fick en del kommentarer om att min blogg var tråkig bara för att jag inte hade bilder? hmm. vad fan tror ni ? jag bor i perstorp, min blogg är nt till för att underhålla. JAG ÄR NT NGN JÄVLA KISSIE ! men bara för det ska jag bevisa för alla jävlar som säger att min blogg är tråkig att den inte är det! här kmr ske stora ändringar på min blogg, like it or not!
2009-11-08 @ 01:30:22 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

men den är fortfarande helt sne..

2009-11-08 @ 11:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0