godmorgon!

har fått ungefär 10 timmars sömn! hade kunnat få mer om nt pappa hade väckt mig -.- har smått huvudvärk och feta påsar under ögonen -.-

vid kvart över åtta skulle vi ta tåget, men fucking tåget var 20 min sent -.- men vi hade kul =D kondotören var helt cp. maskinen i perstorp funka ju ej. så fåga björn, ja hur mkt kostar det till tyringe? VET NI VAD HON SVARAR?!??!
" nej det vet jag inte" "och det tänker jag nt ta reda på heller! ". asså vad fan xD ? haha jaja. så kom vi fram , blev vi mötta av några =) det var rätt tomt när vi kom, men sen vid kvart i tio kom resten och fy fan vilket ös det blev! halva folket drog vid tolv. och kvällen slutade nt jätte bra,, varken för mig elr saga. och som vanligt är det ngt som gör förbannad. men vissa saker som jag nt har vågat säga innan, kom ut, you know who you are ♥ pappa kom runt ett. körde hem saga. sen hem och slängde mig i sängen direkt!

idag ska jag försöka plugga, sen ska jag möta saga för vi ska hämta våra cyklar och mina skor hos sara =)

nu ska jag läsa alla blogginlägg som jag har bloglovin, det är exakt 100 st -.- xD


jag klarar inte av människor som skäms över vår vänskap.
då är du ingen riktig vän.

2009-11-22 @ 12:28:44 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0