godmorgon världen! :)

vaknade för 20 min sen, RIKTIGT SKÖNT! igår natt tittade jag aldrig paranormal activity, jag satte på den sen efter två sek stängde jag av den och satte på the ugly truth! haha xD men ugly truth var bra och riktigt rolig xD HAHA xD sen somnade jag runt halv ett. så det blev 10 timmars sömn =D ingen skola idag, pga jag är förkyld och jag orkar nt gå till skolan xD måste var frisk till helgen!!! :) men bara för att jag är hemma betyder det inte att jag inte ska vara duktig ;) nej , för om ungefär en timme ska jag sätta igång med läxor och prov och massa skit. ska försöka bli klar med allt för hela denna veckan och lite av nästa vecka =)


sms;a eller ring gärna :)!
2009-11-24 @ 10:59:55 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0