dilemma!

nu har jag ett stort dilemma. ni kommer ihåg jag slinga mitt hår rött när jag var i libanon ? ( ÅÅHH SAKNAR DET! ) ja men nu har slingorna blivit typ ljusbruna/oranga/blonda. och resten av håret är typ mellanbrunt. så nu frågar jag er, mina kära 28 läsare , vad jag ska göra? ska jag behålla det som jag har, eller färga tillbaka till min riktiga hårfärg, alltså brunsvart? vad tycks! SÄG SÄG SÄG! kommenterar ni inte, rakar jag av allt!

2009-11-05 @ 17:14:38 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: K' ☼

RAKA AV !!! hhahahahahhahahha jag bara skoooja challe! :D

jag vet inte ^o)

kommer inte ihåg hur ditt "gamla" hår såg ut ! xd

2009-11-05 @ 19:22:00
URL: http://kellymenelii.blogg.se/
Postat av: Ina :D

JAA! RAKA AV ALLT :D

hahah nej men ha kvar det som du har nu, annars sliter du för mycket på håret :) <3

2009-11-05 @ 20:53:18
URL: http://inaatraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0