dans..

är så glad just nu. lapparna om dans med nicole har delats ut. längtar som fan. saknar verkligen dansen som fan. dansen var ljuset i mitt liv. den fick alltid mig att må bra, den fick alltid mig att tänka på annat. och jag älskade att dansa. det gör jag ju nu med, men nu är det snart 5 månader sen jag dansade. och det är sjukt. jag har nästan en rädlsa inom mig. att jag kmr suga på att dansa nu till februari. att jag har tappat det helt. men jag hoppas, jag har det inom långt inne, och inte kommer ha några problem. det sista året med dans, det var aldrig dans. jag dansade aldrig då. jag skyller nt på ngn annan. men det är mkt inom dansen som jag ångrar nu. som jag visste att jag nt borde gjort. mina betyg skönk som fan, mest för att jag levde på abf. jag kmr aldrig glömma hur besvikna mina föräldrar var. men dom förstod mig senare. och nu stöttar dom mig som mest med dansen. efter nicole vill dom att jag börjar dansa ngn annanstans. så att jag kan utvecklas. nicole är mest för att saknar nicoles lektioner, och för att jag vill komma in i det igen. och jag har lärt mig en läxa, att jag måste priotera med skolan och dansen. detta är gymnasium jag går på nu. och jag tror inte riktigt att jag har insett att jag nu går på ett gymnasium och inte kan latja runt mer, att jag måste ta detta mer på allvar. men jag hoppas jag har insett det tills dansen börjar. men det är klart, jag ångrar såklart inte med dansen. den lät mig även träffa nya underbara människor! ♥


p.s om det är ngn som vill börja dansa hos nicole i februari och som går på gymnasium, så kan ni höra av er till mig så kan ni få lappar. men detta måste ni göra så snabbt som möjligt eftersom lapparna måste vara inne torsdagen den 19/11!
2009-11-15 @ 11:39:09 feelings. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0