dålig natt. dålig morgon..

vaknade för en timme sen av att jag var helt svettig och skit varm. min kväll/natt var rätt jobbig ^^ jag skrev ju igår att jag nt mådde riktigt bra. så jag tog ett täcke och svepte in mig i det. plötsligt börjar jag frysa så när jag skulle upp och borsta tänderna, så börjar jag skaka som fan. jag kunde knappt gå för exakt hela kroppen skaka som fan. jag typ frös men ändå var jag skit varm. sen slängde jag mig i sängen. och skakningarna blev bara värre och värre , fast jag hade ett linne, kofta, mjukisbyxor och två tjockatäcken på mig! där låg jag i min säng och skaka som fan i en halvtimme. seriöst det var riktigt hemskt.. riktigt hemskt. tillslut somna jag. men vaknade flera gånger under natten av att jag nt kunde andas och av att jag hade ont i armen. men mår lite bättre nu. bara ont i armen, lite ont i kroppen och lätt huvudvärk. jaja..

min morgon blev ju inte bättre när jag fick reda på att RABIH , min älskling, hade åkt ut =( och det värsta var, JAG MISSADE IDOL IGÅR =( så nu ska jag knarka RABIH! ♥

om planerna går som jag har planerat så ska jag och familjen bege oss till väla sen halv sju så ska jag till nico och fira han! =) men vi får väll se vart dagen leder oss (:

min statistik slutade på 248 pers igår ;) och nu, det är en lördag , kl 10 på morgonen och jag har redan 45 läsare ;)
alltså vissa människor fattar liksom inte , ingen vet hur mkt jag älskar att provocera folk  ;) det roliga är att folk går på det =D
2009-11-07 @ 10:05:41 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: K' ☼

KÖP GODIS TILL MIG ! :D <3

& KRYA ! <3 det blir så av sprutan.



* Rysningar även fast man inte fryser

* fruktansvärd värk i armen

* svårt att somna

* humörsvängningar

* kramper

2009-11-07 @ 10:41:34
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0