dags att sova?

borde egentligen sova, eftersom jag ska till skolan imon. får pallra mig dit, fast jag nt mår 100 % bra. det är ändå en rätt chill dag. men problemet är, jag är inte trött. jag har ju ändå sovit 12 timmar och bara legat i soffan hela dagen. har egentligen franska läxa till imon, men eftersom hon sa till mig att vi inte hade läxå så , så skiter jag i det. och sen har jag nt böckerna. hade matteprov till idag. och har inte pluggat. lyckigtvis behöver jag nt göra det imon. om jag måste göra det, så är jag rätt körd. men jaja. längtar som fan till imon kväll asså :) ♥ och sen på söndag blir det julskyltning med världens bästa tjockisar! <3

godnatt alla :D
2009-11-26 @ 23:59:11 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0