angella chaichock! ♥

tack.
tack för att du finns.
i 9 år har vi kännt varandra.
i 9 år har vi varit klasskompisar.
9 underbara år.
du är en av dom få person som är rakt på sak.
som är helt ärlig utan att bry dig vad andra säger.
du finns alltid där för mig!
och jag älskar att vara med dig.
för du får alltid mig att må bra.
du är en av dom bästa vännerna jag har.
9 år tsm och fler år ska det bli!

jag älskar dig tjockiis ! ♥



ignorera monstret bredvid angella -.-
2009-11-13 @ 20:53:29 feelings. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina :D

HAHAHHAHHAHAHHAHHAHA MONSTRET XD

2009-11-14 @ 14:19:54
URL: http://inaatraan.blogg.se/
Postat av: Angella

AAAAAAWE!!! sååå sööt challis! :D

Jag älskar dig så mycket!<3

2009-11-14 @ 21:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0