seg tisdag.

so till kl nio , sen blev det att ta tåget till tandläkareen i kristianstad, fixa tandställningen. meningen att jag skulle plugga på mina o-regelbudna verb på tåget , men såklart somnade jag. skjut mig ! fixade tandställning , stack till mcdonalds och köpte lite gott grejs ! :) tåget tillbaka , försökte plugga på verben under matrasten. lyckades inte. när vl testet kom , gick det åt helvete ! elevens val : först bild sen dans. arabiska. och nu är jag hemma ! vid 6- halv 7 , sticcker jag till abf , för att tränaträna. åh gud , dansuppvisning om en vecka och en dag. men vi ska klara det ! när jag kommer hopppas jag  verkligen att jag pluggar.

imorgon blir det väla med världens bästa mupp ! <3
2009-05-19 @ 17:04:54 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0