omg it's thursday

vaknade vid sju imorse ! snacka om trött. kändes som jag mådde sämre. somnade om igen , och vaknade vid tio. mår faktiskt lite bättre idag. bara ont lite här och där och snorar. har egentligen tandläkare kvart över tre , men vem vill sticka till tandläkaren när man är sjuk ? så måste ringa och avboka -.- fy fan , jag känner mig så jävla äcklig. ååhh , fy fan , helt ofräsch och allt. men jag tror att senare på dagen , när jag har fått lite till sömn , så ska jag ta en rejäl dusch , sen ska jag antagligen följa med wang när han ska hämta sin pimp bil ! :) blir nog ingen dans idag , bara tiitta på. hatar att inte kunna dansa -.- ikväll måste jag nog plugga har så jävla sjukt mycket att göra.

på fredag blir det kanske filmmaraton hos wang med alla muppar ! :) <3


If I don't need you then why am I crying on my bed?
If I don't need you then why does your name resound in my head?
If you're not for me then why does this distance maim my life?
If you're not for me then why do I dream of you as my man?

peace and love -v-
2009-05-14 @ 11:51:05 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0