meningslöst.

nu har jag börjat ändra lite , börjat ha namn på mina rubriker , istället för datum och år. för ni vet ju själva vad det är för datum , onödigt ju ! :) så nu kommer det vara tråkiga ,  onödiga , jobbiga och roliga rubriker istället ! :)

helgen !


lördag: blev då dans ! fett skönt och nice. slutade 20 över 5 och kom hem kvart i åtta ! haha ! stod och snackade med julia och quang , ett väldiiiiigt låångt tag. sen cyklade julia hem till sig. och det blev ännu mer snack mellan mig och quang ! sen blev det hem , pluggapluggaplugga. längenheten var inte ens i närheten av klar när klockan var 22.06 ! 22.35 blev det att zippa mellan kanalerna på tv, hittar något väldigt intressant på kanal 5. nyfiken letar jag upp vad det är på text tv. och blir förvånadsvärt glad , eftersom det är butterfly effect , kände att jag bara var tvungen att titta på den , verkade väldigt bra- och så tjatade kenny och quang om den väldigt mycket ! x) så det blev att se den och lägga undan lägenheten. väldigt dumt gjort av challe ! kvart i ett gick jag till sängs , men somnade två. tänkatänkatänka. ont gjorde det.

söndag: ingen match idag som planerat! både sorglig och lyckligt. sorgligt , för att F-15 var jävligt på hugget , och var ändå fett sugen på att spela match. men behövde verkligen tid till att plugga. vid tre blev det att sticka till dansen , med en underbar twister glass , som min kära pappa hade köpt till mig :) blev tyvärr inte så mycket dans för min del , väldigt dåligt humör. usch. fick sitta med den dumma lägenheten istället ! senare blev det kebabtallrik och fuiji med maria :) sen tillbaks till dansen , ingen dans då heller. för varje minut som gick , blev det bara värre och värre. mådde sämre och sämre-. sen följe hem med wang ! följe en lite längre bit , eftersom han skulle till sin farbro. grattis wang ! på torsdag smäller det !. hem , käka och fortsätta med fucking lägenheten. åååhhh, guud vad jag ångrade att jag inte tatt mer tid åt den. klockan blev tio över två, och jag var fortfarande inte i närheten av klar , och jag var übertrött ! tog en liten powernapp , men såklart somnade jag . ååhhh ! satte fan 5 alarm. men jaja , vakna 20 över 5. blev bara att fortsätta. kl blev sju. fortfarande inte klar. det blev att stanna hemma! ångrar det lite smått eftersom sista lektionen åt bilduppgiften idag. men men. vill fan bara att skolan ska ta slut . orkar inte mer. idag blir det bara att vara hemma och ruttna, lägenheten , plugga in 75 glosor till imorgon och träna på fysik. SKJUT MIG ! smsa eller ring mig ! 

                                                                                                                                                                                                                           

vad hände ?
vart tog vår vänskap vägen ?
vi hade det så jävla bra tillsammans.
vi alla.
jag sa ju det.
att det skulle bli såhär.
jag visste det.
det gör ont , att vi inte har kvar det.
vi hade precis börjat bygga minnen tillsammans.
men det är väll över nu.
men jag hoppas verkligen,
from the botten of my heart,
att allt ska bli som innan,
kanske till och med bättre.
men dom minnen vi har haft tillsammans,
kommer jag aldrig aldrig glömma.
jag kommer aldrig glömma er.
det kommer aldrig gå.
vi var väll det bra nu antar jag.
men vi har inte det perfekt,
som vi hade innan.
jag vet att lite är mitt fel
hade jag bara hållt käften och inte gjort som jag gjort
hade det kanske inte hänt.
ni ska veta att ni betyder mest för mig.
och jag älskar er så jävla mycket.
ni har nu tagit över en stor plats i mitt hjärta,
och där vill jag att ni stannar,
föralltid.
jag kommer aldrig släppa taget om er.
aldrig.

                                                                                                       
it pains me to see you like this.

                                                            

If you're not the one then why does my soul feel glad today?
If you're not the one then why does my hand fit yours this way?
If you are not mine then why does your heart return my call?
If you are not mine would I have the strength to stand at all?

2009-05-11 @ 09:49:49 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0