livet tar slut. här.

varför ? varför jag ? varför ni ? varför du ?
efter allt jag gjort för er , hur kunde ni gå bakom min rygg.
alla samtidigt.
ni förstår nog inte hur jävla ont det gör !
och att få reda på det nu ,
när ni har övertalat mig att allt är perfekt.
nu när jag börjar resa mig , och kämpa , för er skull!
jag kan inte med ord , beskriva smärtan.
jag vill skrika.
jag vill gråta.
jag vill försvinna.
jag vill bli glömd.
men jag får aldrig som jag vill.
när jag vill bli älskad , blir jag hatad.
när jag vill må bra , mår jag skit.
när jag litar på er , sviker ni mig.
jag kommer inte kunna sova inatt.
jag kommer gråta.
gråta.
gråta.
gråta tills tårarna tar slut.
men smärtan kommer aldrig försvinna.
jag kommer inte klara av att träffa er.
det kommer göra för ont.
jag kommer bryta ihop framför er.
men ni ska inte få se mig svag.
aldrig.
jag vill bort härifrån.
och aldrig komma tillbaka.
HUR KUNDE NI ?!
säg mig , vad har jag gjort er  ?
allt ni sa om mig , allt som fick mig att må bra.
var lögn , eller hur ?
bara var ärlig mot mig , för en gångs skull.
för än sålänge har ingen varit ärlig mot mig!
jag älskar er.
det gör jag verkligen.
men jag insåg snabbt att ni inte kände samma.
och det förstår jag.
hur kan man älska en sån person som jag ?
ni ljuger för mig hela tiden.
ni döljer för mycket.
ni går bakom min rygg.
snälla sluta.
jag klarar inte det mer.
ni krossar mitt hjärta gång för gång.
ni förstör vår vänskap.
snart orkar jag inte mer.
snart kommer jag ge upp vår vänskap.
snart kommer jag gå ifrån er och aldrig komma tillbaka.
aldrig.
2009-05-16 @ 00:54:12 special moments. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0