funny tuesday

tisdag då ja ! skolan var som den var. på elevens val , blev det att man stack till bilden för att göra klart sitt projekt. det gick åt helvete , och jag har en känsla att jag nt kommer hinna till måndag ! :) men men. sen blev det hem en stund. sen ner till stationen och möta musik och show dansare + monique. och hon är ju inte lite blond ;) vi tog tåget till hässleholm , och warda är väldigt trög :D väl i hässleholm bytte vi tåg , och for till lund ! väl i lund , letade alla ivrigt efter mcdonalds. när vi väl hittade det , rusade alla dit ! :) sedan blev det föreställning. helt okej faktiskt. lite segt ibland. det var balett, jazz och modern. sedan blev det burger king ! :) och kenny du ska fan få ! ;) hela vägen tillbaka till stationen hade jag , kenny och jackie "krig" (A) dom två mot mig -.- och det fortsatte heeela vägen till perstorp. x) haha ! sedan blev det hem och nanna ! det värsta var att under hela dagen kände jag att jag började bli sjuk.

tack för en sjukt rolig dag ! <3



I never know what the future brings
But I know you're here with me now
We'll make it through
And I hope you are the one I share my life with
2009-05-14 @ 11:39:55 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0