fucking wendsday !

ååååhhhh, vaknade upp med världens huvudvärk , ont i hela kroppen , näsan bara rann. jag hade blivit sjuk! ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH ! jag svär , att vara sjuk är det värsta jag vet ! jag går hellre ner i djup depression -.- så det blev inget altarstenlopp för mig ! utan bara vara hemma med min sjuka mamma och sjukla syster. så vi satt hemma , olika rum och tyckte synd om oss själva. ingen kunde hjälpa den andra , eftersom vi mådde så sjukt dåligt. så pappa kom hem och tog hand om oss ! ibland kan min pappa vara snäll , men bara ibland :) det blev bara värre och värre mot kvällen . och panodil suger fett mkt , åh ! jag sov rätt mycket av dagen . meningen att jag skulle plugga , men jag rörde inte mig från soffan under hela dagen ! vid elva försökte jag somna , men det gick fan inte. satte på en film , brukar somna lättare om jag tittar film. satte på step up , kanskee dumt av mig , för jag följde hela filmen. klockan blev typ ett , jag ville sova ! satte på save the last dance, lyckades faktiskt somna till några gånger. men vaknade alltid upp , ibland för filmen och ibland för att jag fick sms. det slutade med att jag somna fyra !

I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?
Is there any way that I can stay in your arms?


peace and love <3
2009-05-14 @ 11:46:31 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0