30 / 3 - 09 *

blev inget inlägg igår , för jag pallade verkligen inte. men inget spec hände igår. dans på morgonen , väla sen plugg..

idag blev det ingen skola , SKÖNT ! fick sitta hemma istället med familjen och sånt. bråk blev det oxå.. sedan bar det av till danmark. somna i bilen , så trött som jag var. sover aldrig längre.. sen skulle vi checka in och sånt. sen var det att säga hej då till mamma och syster. fy fan vad jag saknar er ! sen hem , käka pizza. fotbollsmöte, sen snabbt till angella för att hämta en bok. sen och pluggapluggaplugga. och gör det fortfarnde. kommer vara uppe hela natten... smsa , snälla ! :/

imorgon är det skola -.- LOV PÅ FREDAG :O
men har skit mkt denna veckan. svenska uppsats, historiaarbete, religionuppsats, hemkunskapuppsats och engelskprov. DÖDA MIG !

jag saknar mupp ! <3

peace and love -v-
2009-03-30 @ 20:50:00 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0