27 / 3 - 09 *

jag jag jag vet vet vet , jag uppdaterade inte igår. förlåt. to mutch on my mind.

idaaag var en väldiiigt kul daag (: skola först , blääh. skolka sista timmen , med angella. stack hem till henne. segade på datan och fixade oss. champi kom oxå lite. sen kom frida. så fick vi strtessa ihjäl oss ! fiick spriinga som galningar -.- smått kul x) hahaha , sen blev det av mot hässle med angella , nora , frida och henke ((: så gick vi runt i stan och fjönta oss , och blev lite inköp. två örhängen x) haha. sen vid halv sex kom resten av killarna andy , ålle och matte (: ssen blev det att ta bussen till MCDONALDS direkt. haha fett kul . sen så stanna bussen skiit långt ifrån mcdonalds, så vi fick gå hela vägen -.- haha. sen så åt vi , sen trodde vi att bussen skulle komma 18.48, men när vi kommer dit , så neeejdåå , den kmr 20 över ! gaaah -.- så stod vi ute mitt i ingenstans och frös. sen så senare så tittade jag på busstiderna igen så stod det att alla bussar går 20 över , utom den vi skulle ta !!! utan den gick 19.50. paniik allts. så jag gick tillbaks till mcdonalds med friida , och köpte lite cheeseburgare ;) haha. sen kom vi tillbaks. så kom bussen , och vi åkte tillbaks till hässlehåla. satt där lite. sen ta tåget hem ! (:

kom hem snabbt. data och sånt. sen skulle jag ut och möta muppen för han skulle få sina cheesburgares (: så stod vi och snacka där ett tag x) haha . tack för praatstuunden (;

sen hem och bajsa på mina föräldrar , palla asså -.-

mamma och syster åker till libanon på måndag i två jävla veckor. fy fan vad jag kmr sakna dom. och jag kmr inte klara dessa veckorna med min pappa och bror. döda mig någon !

peace and love -v-
2009-03-28 @ 09:59:42 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0