25 / 3 - 09 *

idag var det först engelska nationella på morgonen. UPPSATS -.- gaash. det gick väll bra.. lite problem, men dom löstes ! :) sedan franska , chill. mat sen hemkunskap , skulle egentligen redovisat idag , men jag slapp (A) nästa vecka ;) är jag bäst eller vad ? :D sen var det mentor. hahahha, fy fan vad löjligt alltså . men jaja. sen stanna kvar lite med nora , angella och andy (: sen när jag var påväg till konfan, så kom jag på att jag skulle göra mitt bildprov på läxhjälpen -.- så fick cykla tillbaks och göra det fucking provet, sen till konfan. skit lugnt idag , gjorde inte så mycket. sen följe en bit med julia hem , för hon skulle till dansen. hem , käka våfflor ! :) och sen plugga rööv -...- men sen beslöt jag mig för att sticka ut och gå en runda , sen stack jag en liten stund till dansen. följe hem med julia och wang. och nu sitter jag här , ska nog gå ner och plugga. biologiprov imorgon , men jag pallar verkligen inte. SMSA GÄRNA ! :)

                                                                                                                                                                     


jag tänker på dig hela tiden.
kämpa.
snälla.
jag älskar dig morfar <3

2009-03-25 @ 20:40:03 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0