23 / 3 - 09 *

det blev dans igår kväll ! :) kul ! sedan följe hem med quang och sen blev det sovasova !
skola idag -.- bajs alltså. men var faktiskt på bra humör idag ! :) slapp både att göra bildprovet och svenska redovisning (H) men lite sorgligt eftersom det var sagas sista skoldag på 3 veckor ! :( hände lite småsaker idag , rätt pinsamt haha (A) sedan blev det arabiska , haha kan inte tro att jag säger det , men kul var det ! x) sen hem snabbt , sticka till fotbollsträninge. FY FAN VAD SKÖNT DET VAR ATT TRÄNA ! och kul som fan oxå , älskar er F15 <3
sen hem snabbt som fan , sen till ica köpa en liten avskedspresent till saga. sen till stationen , och säga hejdå till min älsklings vanilj ! :( sorgligt som fan , kmr kännas så  tomt utan dig älsk <333
sedan snabbt till dansen för att hämta mina armband som jag hade glömt igår , men någon jävel hade tagit dom. PANIK ! vill verkligen ha tillbaka dom ! :(
nu blir det käka , sen plugga sönder !!! -.-

peace and love -v-

                                                   

varför gör du såhär ?
du ljuger för mig.
du säger att jag betyder dittan och dattan
sen nu behandlar du mig som skit.
tack !
2009-03-23 @ 20:08:01 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0