22 / 3 - 09 *

idag blev det att vakna bajstidigt för vi skulle spela träningsmatch mot p12 !!! -.- gaah paniik. det värsta var ju att vi förlorade. värrigt skämmigt alltså. sen hem. massa skit skit skit skit skit. plugg liiiite. sen vet jag i fan vad som kommer hända ikväll. förhoppningsvis ett jävla fucking mirakel !!!

peace and love -v-

                                            

jag klarar inte av det
jag kan inte sluta med det
jag älskar det
jag hatar er
om ni kommer förstöra det för mig.

                                                                   

varför känner jag såhär ?
som att ni är sura på mig hela tiden ?`
jag vill inte att det ska vara såhär.
allt blir så fel.
allt jag gör och säger.
förlåt.

2009-03-22 @ 17:21:12 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0