20 / 3 - 09 *

asså måste bara berätta om denna sjukt roliga dagen ! :D

började med att jag , julia och wang höll på och bestämma kvällen innan ( torsdag kväll ) om väla och sånt på fredag. vissa dampa , vissa tetades ;) sen blev det fredag morgon! vaknade kl 6 -.- sedan bar det av till wang vid 9 ? och så segade ju han såklart -.- :P sen blev det att hämta muppen och sen bar det av till VÄLA :D:D:D inget folk fan :O sen gick vi rundor och muppa oss , och shoppa ( vissa mer än andra (; ) sedan blev det MAT :D haha , träffade även ida , nea och clara :) sedan bar det av hemåt till fucking perstorp ! -.- hahaha var meningen att vi skulle åka och hämta wangs mobil som han hade satt in på lagning , men den hade inte kommit fram. så precis när vi kommer hem så får han sms att han kan hämta den på siba xD AHHAHAHAHAHA XD jaja , sen hem till frida... sen smsa wang att han skulle in till hbg igen med kenny för att hämta sin mobil , så jag och julia besluta oss för att hänga med (H) hahaha så dom hämtas oss sen bar det av till först siba , sen familia ! :) muppa oss och käka på mcdonalds :D sen så bestämde jag och julia att vi skulle ut och gå !!! :D så kom ju kenny med sin långa runda , så det blev att vi fyra stack ut vid halv 9 och gick typ i en och halvtimme ? skiitt sköönt var det :) sen hem snabbt till wang , sen följe hem med julia sen hämta pappa mig :)

tack för denna sjukt roliga och underbara dagen ! <3


peace and love -v-

2009-03-22 @ 13:16:35 special moments. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0