uppdate..

happ blev inget inlägg igår typ. orkade bara inte. allt bara händer nu..

igår iaf , så såg jag några filmer , stack ut och träffa quang en stund...
sen ringer andy och frågar om jag har lust att sticka till andreassons äng,
så det blir att lämna quang hos kenny och sen dra till andreassons äng , där andy , matte & fredde var.
satt där ett tag och snacka och sånt . sen begav vi oss till stationen för att träffa saga,
vi bestämde oss att vi skulle till henne och våldgästa henne ! :)
killarna stack hem och skulle göra något.
jag & saga stack till ica och handla BEN & JERRYS glass ! MUMS ! :D
sen hem till saga , satte oss på hennes altan åt mat och krängde glass.
sen kom killarna.
det blev även hoppa på studsmatta. och vattenkrig ! och läskkrig -.-
jag & saga mot typ 6 killar ? haha :)
fy fan vad kul vi hadde.
sen satt vi bara och chilla, sen skulle jag hem.
stack hem hämta filmer jag lånat av julia och stack snabbt och lämna dom.
sen hem , titta lite tv, sen nanna jag.
kl 2 på natten blev jag väckt , satt och smsa till typ 4 , sen somna jag ! XD
tack ♥
2009-06-23 @ 11:50:39 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0