sssseeeeggg

heeeelllo  ! :) jag vet , jag har varit jätte dålig på bloggen. fått många klagomål ! men mest från julia. hon blev så arg att hon till och med tog bort min länk från hennes blogg -.- men nu får man väl bli duktigare så att man kommer upp där igen. har haft för mycket att göra.

orkar inte berätta om veckan som har gått i detalj, men lite smått kan jag. skola + dans måndag & tisdag. onsdag blev det show för skolan, gick hyfsat. fredagen blev det väla & stan , blev handlat mycket. sen ner till aulan , sen match. efter det stack jag & julia och käka på santan , sen träffa vi wang & kenny , och bara hängde resten av kvällen !

lördag blev det dans från kl 2 , tills dansupvisningen kl 21.00. dne var hemsk !
efter det blev det festivalen med julia , quang och kenny ! kulkul !


söndag så blev det borta match utan avbytare i 32 grader. död när jag kom hem ! senare på kvällen blev det hem till quang en stund , snacka och sånt ! <3 dagens citat; whats a man to do. haha ! :)

måndag blev det skola , skippa första dubbellektionen matte på morgonen , prov. inte pluggat. blev att sätta sig i parken med musiken ! dagen gick snabbt. fotboll på kvällen!

tisdag idag då , skolan som vanligt. musik och show. arabiska prov direkt efter. MVG ! så slutbetyg arabiska: mvg ! :)

íkväll händer inte ett skit. om någon har lust att gå ut eller hitta på något , så hör av er !

jag orkar inte mer.

peace and love -v-
2009-06-02 @ 18:26:25 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0