solatsolatsolat!

jaa , blev badet då. men det blev bara att ligga i solen och schteka för mig och julia! :)
quang och kenny kom och hälsa på lite..
sen stack julia hem och jag till wang!
vi stack till hans farbro för han skulle fixa sin fulfula bil som även blev underkänd på besiktningen ;)
så stack vi hem till hans "gamla lägenhet" , fick lite gamla böcker som jag behöver till pg ! :)
sen till någon som skulle fixa hans bil.
sen hem till han igen , vi bara sega.
sen stack jag hem , åt , tagit en dusch , nu sitter jag här !
har även ändrat min blogg lite , ! :)
ska fixa och trixa lite till nu , hihi! :D


p.s , nu i några inlägg kommer jag skriva vilket datum jag fyller år,
eftersom en viss person inte vet när jag fyller år.
inte ens vilken månad.
13 februari ? jaja , bara så ni inte tycker jag är konstig ! :)



22 januari 1994 !

2009-06-23 @ 20:23:31 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0