regn & åska - usch !

idag har det bara regnat och åska. vilken bajs dag. man blir verkligen depp av vädret. men det värsta är , det var kvavt som fan ! jaja sen vid 6 blev det dans ! :) skönt som fan. slutade lite tidigare eftersom quang ska jobba natt, rätt åt dig ! haha :D följe hem , regna som fan. quang var snäll och låna ut paraply till mig ! :) sen skulle han till sin släkting och hämta mat, haha x) kom hem, åt , tog en lååång dusch , satte mig snabbt på datan för att uppdatera ! :)
nu ska jag ner och titta på so you think you can dance ! love it !
smsa med mig inatt ! :)


fy fan , är fett glad nu.
allting är så bra.
men imorgon,
imorgon avgör framtiden.
fyfan , hoppas hoppas hoppas !


imorgon blir det väla med världens underbaraste ! ♥
2009-06-30 @ 21:53:54 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0