orka.

ååååhhh vill bara att skolan ska bli slut. såklart blev det inget plugg igår , somna -.-
idag har inte hänt mkt spec. efter skolan blev det norra lyckan och hämta min nycklar && sen förbi wangs lägenhet och hämta skiva ! sen direkt till abf. dansade. andy, fredde och elias joina , senare kom nora. vi dansade. sov. och massa annat. sen hem snabbt , byta om till fotbollskläder och ner till träning ! rätt chill && skön träning. ÄLSKAR ER F15 ! <3
sen hem , och inte gjort ett skit. men nu ska jag in i duschen , och sen ska jag fan i mig göra klart mina arbeten som är typ en månad sena -.- imorgon blir det hbg && väla! :)


muppar - jag älskar er ' <3
2009-06-03 @ 21:53:39 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0