ofräsch !

kom typ precis hem efter en as kul dag i helsingborg med klassen ! :D först laserdome , kom fyra i laget (H) sen femkamp ! :) sen ett laserdome spel till , som gick fitta XD kom sist (A) sen blev det individuell prisutdelning ! henke på tredje plats , maria på andra plats och JAG PÅ FÖRSTA PLATS ! HAHAHAHAHA :D bara för typ jag vann allt , asså så. vann tre fribiljetter till laserdome , alltså en timmes gratis laserdome spel ! :) MOHAHHAA :D
sen blev det pizza , sen stan. köpte ett par urgulliga shorts ! :) bild kommer sen !

nu är jag hemma , ska ringa mupp snart , fixa till mig lite och sånt . känner mig rätt ofräsch ! -.-
sen ner till ugglan och ha grillfest som min och sagas underbara mammor har fixat ! :)
fan vad kul vi ska ha , och fan vad vi ska kränga !

imorgon är det midsommar , vet inte riktigt vad som händer...
på lördag blir det förhoppningsvis fest ! :)


detta måste ta ett slut.
förlåt för allt.


julia , du ska veta att jag älsar dig superdupermassa !
ingen kan jämföras med dig !
jag måste ha dig i mitt liv för att klara mig !
du har allt man behöver hos en bästa vän.
tro aldrig något annat , aldrig !
jag älskar dig världens bästa pungrakare ! ♥
2009-06-18 @ 18:45:42 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0