niggah!

jaaa , idag vakna man då vid sju för att en viss person var och rota i rummet -.-
så det var att kliva upp , slänga sig i soffan och sätta på lite filmer !
det blev bedtime stories, mall coop, transporter 2 & 3. sjukt bra filmer ! (Y)
sen slängde jag mig ut i solen en timme tyo , och jag blev fan brunare ska ni veta . MOHAHAHHA :D
sen gick jag ner , och lade mig i sängen , leget där i några timmar..
nu är jag uppe , bara för att jag måste diska -.- åh.
blir nog fotbollsträning senare , om jag är på humör , får se..
inget händer ikväll antar jag ...
uppdaterar ikväll !


knarkar fan sönder claude kelly - i hate love ! lite lägre ner på bloggen , har jag lagt upp låten , lyssna för fan och säg vad ni tycker ! :)

jag måste resa mig nu.
kämpa.
kämpa.
ska klara det..


j, promise me , do never leave me. ♥
2009-06-24 @ 16:45:20 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0