MCDONALDS! :)

heeejsaaaaan. mitt internet funkar fortfarande inte ! försöker blogga så mycket jag kan när jag är hos julia & quang , mohahahah :)

varit en väldigt seg dag idag. inte gjort ett skit.
vid halv sex stack jag till quang :)
sitter och väntar på julia nu, sen ska vi till mcdonalds och kränga (H)
får se vad som händer sen :)

assååå ååhh jackie , du ska fan få ! ;)


Du har humor och du har humör.
Det blir alltid nått spännande av det du gör.
Du har en sån gnista, det är du som kör.
Inte konstigt alla smälter som smör.
Men att berätta för dig - jag tror hellre jag dör.
Och jag tror nog du kan förstå varför.
Men i min fantasi - något annat kan det aldrig bli.
Där är du bara min vän. ♥


mina två älskade muppar , jag ska stanna hos er.
vi i sommar.
love you. <3
2009-06-16 @ 18:23:36 special moments. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0