inga skoldagar kvar !

ojojoj , nu kmr mupp bli rasande på mig för att jag inte har uppdaterat (H)

torsdags hände inte så mycket. meningen att jag skulle in till helsingborg , men det sket sig..

fredag: jag & mandy stack typ på inga lektioner ! 2 st ! där vi bara titta film (;
fick även tillbaks mitt matteprov. klarade mig inte. 3p ifrån. fitta !
aldrig i hela mitt liv fått ig på ett prov. ( förutom franskan då )
jag && mandy spenderade hela dagen på slöjden. som jag ångrar lite smått. eftersom..
när jag höll på sy en sak i symaskinen , så kom mitt figer imellan. så symaskinnålen gick igenom fingret & ut genom nageln. ont ! det blev att sticka ner till träslöjden & dra ut den med en tång ! detta hände då när 9b hade lektion.
stackars mupp , våga inte komma nära mig ! :) tack till er alla som hjälpte mig , sjukt underbara !
kenny , var ju såklart på skvallerhumör , så tog ju inte lång tid innan quang smsa och fråga vad som hänt ;)
tack för uppvaktningen ♥
håla sista lektionen. sen blev det väla ! handla det sista till nästa vecka.
stack in till telenor för att hämta min mobil som hade vatt på lagning , men fick en G502 istället ! :)
precis sån som juli & wang har ;)
massa massa blev köpt.
bla detta ursnygga linnet ! som är designat av estelle i fashion against aids !
        kärlek på denna saken ♥

sen blev det hem , ner till abf liten stund. sen körde quang först kenny hem , så blev det upp till han snabbt för att hämta SUSHI som han hade sparat till mig (A) MUMS! tack för allt , du vet själv. <3

sen hem & inte göra ett skit. sen nanna !

2009-06-07 @ 11:08:34 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0