glad midsommar !

igår på grillfesten: kom dit vid halv åtta. i början prata tjejerna bara och killarna spela fotboll. sen blev det lekar ! hahahahah xD sen blev det in , dansa lite smått & sen väldiigt good mat ! :) efter det blev det ännu mer dans. lite mer fotboll och sen tårta och jordgubbar och vattenmelon och mums. efter det blev det mer dans , sen ut på fotbollsplanen och ha lite smått kul ! XD haha. stack hem vid halv ett , var lite på datan. sen nannan jag !

åååhh herregud vad jag sov , somnade vid ett och vaknade vid tjugo i två , på eftermiddagen ! OMG ! XD haha. efter en stund stack jag ut och gick en runda , skönt ! :) nu sitter jag bara här och ruttnar och väntar på maten (H) ikväll blir det bara att umgås med familjen , sen får vi se vad som händer imorgon. om allt går som planerna blir det förfest hos quang. fest hos evelina. sen sova hos världensunderbaraste mupp ! :) mysss ;)

pusshaj ♥
2009-06-19 @ 15:45:32 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Vanilj (a)

hahaha, LEKAR!? xD

snarare tortyr (a) ;D

2009-06-19 @ 18:01:12
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0